Zhangjiajie - Reisverslag uit Zhangjiajie, China van Jos Waegemaekers - WaarBenJij.nu Zhangjiajie - Reisverslag uit Zhangjiajie, China van Jos Waegemaekers - WaarBenJij.nu

Zhangjiajie

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

30 Augustus 2014 | China, Zhangjiajie

Deze keer laat ik met name de foto’s spreken. Ik ben veel onderweg geweest, in Nederland,, met een flits vakantie naar Normandie, vervolgens terug naar Shanghai om de volgende dag direct door te vliegen naar Taiwan voor een klantenbezoek. Daar een weekje gebleven, vervolgens weer een weekje Shanghai, en een lang weekend naar Zhangjiajie. Vooral dit laatste was prachtig: een natuurpark met indrukwekkende kalkformaties. De film Avatar is hier opgenomen, voor degene die deze gezien hebben. Tijdens het lange weekend ook een afvaart gemaakt door een kloof, met geweldiige watervallen waar je dan met je vlot onder gedouwd werd: hoe nat kun je worden! Hiervan geen foto’s, maar de anderen zijn zeker de moeite waard!

Ach, en ik wil jullie niet jaloers maken hoor, maar morgen vertrek ik voor een weekje naar Thailand: 2 dagen naar de fabriek daar in Bangkok ,daarna 4 dagen met het team aan het strand. Het leven is zo slecht nog niet!

Groeten,

Jos

• 30 Augustus 2014 - 18:34

Joyce:

Inderdaad! 'man van het goeie leven'.....
    En binnenkort: 'echtpaar van het goeie leven'

• 30 Augustus 2014 - 19:22

Elly:

Hallo Jos, wat een bijzondere ervaringen en prachtige foto's. Maar ondanks dat alles moet er ook gewerkt worden. Geniet ervan en over een paar weken met z'n tweeen. Groetjes van ons

• 30 Augustus 2014 - 20:10

Sophie:

Wauw, dat zijn net de gele bergen! Ik wil dat ook in het echt zien! Net zoveel trap gelopen?
    Werk ze nog maar even de komende weken, binnenkort heb je weer iemand die thuis op je wacht en waarmee je samen kunt leven buiten je werk. Tot snel, xxx

• 31 Augustus 2014 - 11:48

Gerda:

Blijf onder de indruk!!!!!!!!

• 31 Augustus 2014 - 13:33

Theo:

Mooie ervaringen in het Rijk van het Midden! Ik zal op onze gezamenlijke trip naar Parijs proberen toch een keer een bezoek te plannen.

• 05 September 2014 - 08:44

Claar Van Pampus:

Het zier er allemaal indrukwekkend uit. Geweldig mooi.

Gefeliciteerd met je jarige dochter!!!